رزین پلی استر غیر اشباع که در بازار جهانی با کلمه اختصاری UPR شناخته می شود، در دو نوع ایزوفتالیک و ارتوفتالیک در بازار به فروش می رسد. این رزین در صنایع بسیار زیادی از جمله، کامپوزیت، سنگ مصنوعی و طبیعی و ساخت شناور ها و لنج ها و صنایع هوا فضا و غیره کاربرد دارد. رزین بوشهر که از برترین رزین ها در بازار شناخته می شود از طریق این سایت و به طور مستقیم از کارخانه به دست مشتری می رسد.

رزین پلی استر غیر اشباع:

رزین های پلی استر غیر اشباع به طور گسترده در جهان استفاده می شوند. زنجیره اصلی این رزین دارای اتصالات استری می باشد که از ترکیب یک الکل چند عاملی با یک اسید چند عاملی مثل اسید گلیکول و اسید فوماریک تهیه می شود. بنابراین با طراحی فرمول و کنترل اسیدهای اشباع و غیر اشباع، دما و زمان واکنش، کاتالیستها، مجموعه کاملی از رزین ها را می توان تولید کرد که هر کدام کاربرد خاصی دارد. پلی استر غیر اشباع با استارین مخلوط می شود که باعث می شود از طریق پیوندهای دو گانه موجود در هر دو جزء شبکه ای شود. رزین در زمان مصرف با استارین مخلوط بوده و دارای اجزای زیر می باشد:

  1. سیستم پخت (به منظور تسریع و شروع واکنش شبکه ای شدن در دمای محیط و دمای بالا)
  2. عوامل کنترل جریان پذیری (به منظور کنترل جریان رزین و جلوگیری از شُرّ کردن رزین در لایه گذاری سطوح عمودی و ریخته گری رزین)
  3. جاذب uv (به منظور افزایش مقاومت در برابر نور خورشید)
  4. فیلر (به منظور کاهش جمع شدگی و قیمت و ایجاد خواصی چون مقاومت شعله و آتش)
  5. پیگمنت (به منظور رنگ دادن به قطعه و زیبایی آن)
  6. تغلیظ کننده ها (به منظور تغلیظ کردن فرمولاسیونهای مورد استفاده در SMC و BMC)
  7. عوامل آغشته سازی (به منظور بهبود آغشته سازی فیلرها و الیاف با رزین به منظور حصول چسبندگی مناسب)
  8. ضد حباب (به منظور سهولت در خروج حباب از رزین و کاهش حفره در محصول نهایی)
  9. جدا کننده قالب (به منظور تسهیل جدا شدن قطعه از قالب و جلوگیری از تابیدگی و صدمه به سطح قطعه)

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیریت فروش مستقیم کارخانه رزین بوشهر: مهندس علیرضا بیات

09120179639

کارشناس فروش مستقیم کارخانه رزین بوشهر: مهندس فرشته راد

09033229935-36

تولیدکنندگان رزینمقالات

Automotive ResinComposite ResinEpoxy resinExports resinFiberglass resinFloatation ResinImported resinPolyester resinresinresinsSculpture ResinUnsaturated polyester resinپخش رزین پلی استرپخش رزین مبلسازیپخش رزین مجسمه سازیپخش کننده رزینپخش کننده عمده رزینتولید رزینتولید رزین پلی استرتولیدکنندگاندفتر مرکزی پخش کننده رزینرزین آمین داررزین اپوکسیرزین اورتوفتالیکرزین ایزوفتالیکرزین بخش های الکترونیکرزین پشت سنگرزین پلی استررزین پلی استر غیر اشباعرزین پولیشیرزین چاپ سه بعدیرزین چسبرزین چوبرزین سنگ تراورتنرزین سنگ مصنوعیرزین شناورسازیرزین فایبرگلاسرزین قالب ریزیرزین کامپوزیترزین لقمه سابرزین لولهرزین ماستیکرزین مبلسازیرزین مجسمه سازیرزین مجسمه کوچکرزین های سخت شوندهصنایع شیمیایی بوشهرفروش بی واسطهفروش رزینفروش رزین آمین دارفروش رزین بی واسطهفروش رزین مجسمهفروش مواد شیمیاییکارخانه پخش کنندهکارخانه پخش کننده رزینکارخانه تولید رزینکارخانه رزینکهر بوشهرمستقیم از کارخانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *