مزایای خرید مستقیم از شرکت و بدون واسطه:

سالهاست که شرکت صنایع شیمیایی بوشهر در زمینه ارائه بهترین و با کیفیت ترین رزین پلی استر غیراشباع و ژلکوت به مشتریان خود میکوشد .همواره از دغدغه ی این شرکت این بوده است که کالایی که به دست مصرف کننده میرسد بدون عیب و نقص و کوچکترین ایرادی باشد .لذا با تمرکز شرکت بر روی کیفیت محصول ، روز به روز با رشد چشمگیری در این معقوله داشته ایم .

اما همیشه سوء استفاده های متفاوتی از سوی اشخاصی در کار بوده که به نگرانی های ما نیز افزوده است .یکی دیگر از نگرانی های ما در سالهای گذشته که پدیده ای نو در همکاری این شرکت با اعطای نمایندگی و روند کار آنها بوده است . نگرانی این بوده که این نماینده ها یا عامل های فروش با گرفتن کالاهای مشابه از کارگاه های کوچکتر و ارائه ی آن کارها با نام تجاری برند کهربوشهر مشتریان را نسبت به این برند با کیفیت بدبین کرده بودند . که با درایت و نظارت مسئولین و مامورین این شرکت شناسایی و با آنها برخورد صورت گرفت و حتی از آنها امتیاز نمایندگی یا عاملیت فروش نیز سلب شده است .

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که تفاوت محصولات تقلبی بامحصولات شرکت صنایع شیمیایی بوشهر در چیست ؟

این شرکت با استفاده ازمواد اولیه باکیفیت خارجی سعی کرده تا محصولی متفاوت در ایران عرضه نماید . اما شرکت های رقیب با استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت سعی در مشابه سازی این محصولات کرده و دوام و کیفیت را بشدت پایین آورده اند تا حاشیه ی سود بالایی برای خود داشته باشند و رضایت مصرف کننده نیز به هیچ عنوان مورد نظرشان نیست و نبوده است .

شرکت صنایع شیمیایی بوشهر با در نظر گرفتن اینکه رضایت و رعایت حقوق مصرف کننده به عنوان الویت فروش محصولاتش می باشد. با ایجاد شرایط مطلوب سعی کرده است به اکثر مناطق کشور( از طریق باربری های مجاز)،ارسال بار به صورت مطمئن داشته باشد تا بدین سبب مشتریان با خیال راحت بتواند از خرید خود لذت ببرد .

مدیریت شرکت صنایع شیمیایی بوشهر با اعمال تخفیف های ویژه و در نظر گرفتن هزینه های حمل به شهرستانها ، منجر به کسب رضایت مشتریان از قیمت تمام شده ی کالا شده است .حتی خدمات پس از فروش این شرکت نیز بسیار بهتر از گذشته و بدون واسطه انجام میشود که خود همین امر باعث خدمت رسانی و بالا رفتن کیفیت خدمات نیز شده است.

امیدوارم همواره با نظرات و پیشنهادات خود ما را در انجام هرچه بهتر خدمات رسانی به مشتریان این شرکت همراهی نمایید .

با تشکر مدیریت شرکت صنایع شیمیایی بوشهر

راه های تماس بیواسطه با کارشناسان فروش شرکت:

مهندس علیرضا بیات:09120179639

مهندس فرشته راد: 09033229936

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *