در حوزه های هنرهای چوبی یکی از مهم ترین بخش ها، رنگ کاری و جلا دادن به کار است. رنگ کاری چوب نیز خود یک بخش هنری به شمار می رود و گاه با خلاقیت های هنری و ترکیب رنگ های گوناگون می توان اثر زیبایی خلق نمود. یکی از تکنیک های جالب در این زمینه پولیش پلی استر روی چوب یا در اصطلاح پوست وپولیش پلی استر است.

در رنگ کاری، با جلا دادن رنگ و براق نمودن آن می توان ذهن مخاطب را به کارجلب نمود. همچنین می توان یک کارچوبی ساده را به یک اثرهنرمندانه وزیبا تبدیل کرد. در این مطلب قصد داریم روش پوست و پولیش کردن رنگ های جلا دهنده را آموزش دهیم. در هنگام رنگ کاری امکان دارد، گرد حاصل از پاشش روی کار بر گردد و سطح کار زبر شود و یا اینکه بعد از اتمام رنگ کاری رنگ در بعضی نقاط فروکش کند وحال پوست پرتغالی حاصل شود و یا اینکه بعد از خشک شدن رنگ در اثر ضربه و یا مشکل دیگر، خط وخش روی کار ایجاد شود. تمامی این معایب توسط پوست وپولیش کردن (پولیش پلی استر) از بین می رود و قابل ترمیم است. بنابراین بعد از مشاهده این مطلب، نحوه از بین بردن خط وخش روی رنگ چوب را خواهید آموخت.

رنگ هایی که قابلیت پوست و پولیش شدن دارند، عبارتند از انواع پلی استرها از جمله پلی استر پوست و پولیش، انواع کیلرهای دو قلو و کیلرهای پلی اورتان. پولیش کاری معمولاً بر روی کارهای لوکس مانند لوازم موسیقی، درب های خاص و میزهای خاص انجام می‌شود و به کار نهایی ارزش خاصی می بخشد.

برای پوست و پولیش کردن رنگ ها باید زمان کافی از خشک شدن آن ها گذشته باشد و رنگ ها کاملا مغز خشک شده باشند؛ در غیر این صورت بعد از پولیش کاری و با گذشت چند روز، رنگ فروکش کرده و طرح چوب روی رنگ نمایان می شود و کار از حالت صیقلی خارج می شود.

شرکت صنایع شیمیایی بوشهر، به عنوان تنها تولید کننده رزین پوست پولیش کهر بوشهر این مژده را به شما مشتریان عزیز می رساند که رزین پوست وپولیش کهر بوشهر با بهترین کیفیت و ضمانت پس از فروش از تنها نماینده فروش انحصاری رزین پوست پولیش کهر می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایید.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت صنایع شیمیایی بوشهر با ما در تماس باشید:

مدیریت فروش : مهندس علیرضا بیات

۰۹۱۲۰۱۷۹۶۳۹

کارشناس فروش : مهندس فرشته راد

۰۹۰۳۳۲۲۹۹۳۶

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *