نمایندگی فروش رزین پلی استر برند کهر بوشهر آمادگی ارسال به تمامی شهرهای از جمله تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، ارومیه، بوشهر و سایر شهرهای ایران را دارد.چنانچه در صنایع ساخت کامپوزیت و فایبرگلاس مشغول کار هستید، برای خرید رزین پلی استر غیراشباع با ما تماس بگیرید.

خرید رزین پلی استر برند کهربوشهر

کارخانه صنایع شیمیایی بوشهر که در زمینه تولید رزین استر غیر اشباع ارتوفتالیک و ایزوفتالیک مشغول به کار هست توانسته جایگاه خود را در بازارهای ایران و بین الملی پیدا کند و پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی باشد. کسانی که قصد خرید رزین برند کهر بوشهر را دارند می توانند تنها با یک تماس سفارش خود را ثبت کنند و در کمترین زمان در هر کجای ایران که باشند، سفارش خود را تحویل بگیرند.

رزین پلی استرغیراشباع کهربوشهر

مصارف رزین پلی استر غیر اشباع برند کهربوشهر

در واقع شرکت هایی که قطعات کامپوزیت و یا فایبرگلاس تولید می کنند،از رزین پلی استر غیر اشباع استفاده می کنند. این صنایع بسیار زیاد و متنوع می باشد و هر سال تعداد زیادی از تولید کنندگان سعی دارند تا محصولات تولیدی خود را بر پایه رزین پلی استر غیراشباع تولید کنند. حال بسته به این که این صنعت تا چه حد در برابر آب، آتش، نور خورشید و سایر مخرب های محیطی حساس هست نوع رزین مصرفی هم تغییر می کند.
به عنوان مثال صنایع دریایی که تولید کننده قایق، شناور، کشتی، لنج هستند و آن را از جنس فایبرگلاس تولید می کنند، بیشتر از رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک استفاده می کنند. رزین پلی استر ایزوفتالیک در برابر رزین پلی استر اورتوفتالیک از مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالاتری برخوردار است.

کهربوشهر

رزین پلی استر برند کهربوشهر از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید رزین پلی استر برند کهربوشهر را دارین کافیست با شماره درج شده در سایت و یا سایر راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا نیاز شما در کمترین زمان و با قیمت مناسب و به طور مستقیم از کارخانه (بدون واسطه)ارسال شود.

شرکت صنایع شیمیایی بوشهر از طریق تنهاسایت فروش رسمی پلی رزین فعال در زمینه رزین های پلی استر غیر اشباع، اپوکسی و رزین های پودری، این افتخار را دارد تا با وجود مهندسین و متخصصین زبده، نیازهای مشتریان خود را تامین نماید. شرکت ما توانسته علاوه بر تامین بازارهای داخلی، در بازر های جهانی از جمله کشورهای خاورمیانه، آفریقای شمالی،اروپای شرقی و آسیای میانه نیز جایگاه ویژه ای داشته باشد.

درصورت خرید از سایتهایی که با نام صنایع شیمیایی بوشهر اقدام به فروش محصولات این شرکت می کنند شرکت صنایع شیمیایی بوشهر پاسخگونمی باشد ومسئولیت برعهده خریدار می باشد وتنها سایت پلی رزینمورد تایید مدیریت شرکت صنایع شیمیایی بوشهر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی:
مهندس علیرضا بیات 09120179639
مهندس فرشته راد 09033229935الی36
کانال تلگرام Resins_kahar
پست الکترونیکی resinpoli@gmail.com
اینستاگرام Resins_kahar
آدرس شرکت خیابان ولیعصر بالاترازپارک ساعی پلاک 2404 کدپستی 1434764111طبقه سوم شرکت صنایع شیمیایی بوشهر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *