رزین های پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک (Iso phthalic) ساخت شرکت صنایع شیمیایی بوشهر معرف برند باسابقه کهربوشهر دارای کیفیتی مناسب و قدمتی طولانی است که در ساخت انواع قطعات فایبرگلاس، ژلکت، سنگ های مصنوعی، المان های شهری و حجمی، ساخت قایق، ماکت سازی، ورق سازی،لوله های انتقال آب (GRP)،صنایع سنگ طبیعی، ساخت ماستیک، بتونه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در فرآیندهای لایه گذاری دستی، رشته پیچی، پالتروژن و RTM ، قالب گیری SMC و BMC  و… نیز بکار میرود.

بطور کلی این رزین دارای استحکام خمشی و کششی بالاتر و مقاومت شیمیایی و مقاومت به یووی بالاتری نسبت به رزین های پلی استر ارتوفتالیک برخوردار است.

رزین پلی استر ایزوفتالیک به عنوان پر مصرف ترین پلی استر تولید شده از طریق مراکز فروش عمده با شرایط فوق العاده ویژه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
مرکز فروش رزین تخصصی رزین پلی رزین واقع در تهران آماده ارائه انواع رزین های ارتوفتالیک و ایزوفتالیک می باشد. ما با دسترس پذیری بالا، در خرید آسان با قیمت پایین و کیفیت بالا به مشتریان خود کمک می کنیم.

خرید مستقیم از شرکت صنایع شیمیایی بوشهر

مرکز فروش رزین پلی استر غیر اشباع در تهران قصد دارد تا با کسب نمایندگی از تمامی تولید کنندگان رزین، دست واسطه ها را از این صنعت کوتاه کند و مواد را به طور مستقیم به دست مصرف کننده و یا عمده فروشان برساند. از آنجایی که این ماده از مواد اولیه و پایه صنایع محسوب می شود دست به دست شدن در این صنعت باعث افزایش بی رویه قیمت می شود و کار را بسیار سخت و دشوار می کند.

کاربرد رزین ایزوفتالیک

تفاوت این نوع رزین با نوع اورتوفتالیک در استحکام مکانیکی و مقاومت شیمیایی بالاتر آن می‌باشد. بطور کلی کاربردهای هر دو نوع رزین اوتوفتالیک و ایزوفتالیک تقریباَ یکسان است و تنها در کاربردهایی که نیاز به خواص بالاتر و مهندسی‌تر باشد از نوع ایزوفتالیک استفاده می‌شود.

خرید رزین پلی استربیواسطه

فروش خرده و عمده رزین پلی استر غیر اشباع از طریق سایت پلی رزین می تواند دارای مزیت های مختلفی برای مشتریان باشد.
در این روش خرید مشتریان می‌توانند محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت کنند و در این زمینه از شرایط فروش سایت‌ها و سامانه‌های اینترنتی بهره‌مند شوند.
در زمینه خرید و فروش رزین پلی استر از طریق سایت پلی رزین برای مشتریان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته می شود که در صورتی که خرید این عزیزان به صورت عمده انجام پذیرد این تخفیفات برای آنها اعمال می گردند.

راه های ارتباطی با کارشناسان فروش

مهندس علیرضا بیات: 09120179639

مهندس فرشته راد: 09033229935 الی36

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *