رزین پلی استر پوست پولیش، سه جزئی و بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع می باشد.برروی سطوح چوبی که درمعرض شرایط مختلف داخلی و خارجی قرار گرفته اند مورد استفاده قرار می گیرد . دارای سختی و براقیت بالا می باشد واز مقاومت خوبی در مقابل آب و مواد شیمیایی برخوردار است.

این محصول جهت محافظت از سطوح چوبی طراحی شده و یک پوشش بسیار ضخیم با مقاومت و سختی بالا در برابر مواد رنگزا مانند قهوه و دیگر مواد غذایی ایجاد می کند . بعد از اعمال و انجام عملیات نهایی ( پوست و پولیش ) ، براقیت فوق العاده ای ایجاد خواهد شد .از ویژگی های بارز این پوشش می توان چسبندگی عالی به سطح،سختی ، انعطاف پذیری خوب و براقیت فوق العاده را نام برد .همچنین در برابر سایش ، ترشحات نفتی ، روغن های گیاهی و حیوانی ، شرایط آب و هوایی و شرایط شیمیایی مختلف دارای مقاومت خوبی می باشد.

رزین پوست پولیشی

چرا رزین پولیشی برند کهر⁉️


1 – عمر بالا

2 – مقاومت دربرابر ضربه

3 – مقاوم دربرابر رطوبت ، قابل شستشو و مقاوم دربرابر نور خورشید

4 – زیبایی و آسان بودن هنگام تمیز کردن

5 – براق و تمیز

6 – مقاومت بالا در برابر حرارت

7 – مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی

فرایند شیمیایی حاصل از اسید ، تشدید کننده ، حرارت بالا این نوع رزین را در برابر عوامل مخرب محیطی بسیار مقاوم می کند . این نوع رزین یک واکنش شیمیایی فوق العاده قوی است .

رزین پوست پولیشی کهر

خرید مستقیم انواع رزین پلی استرکهر????

شرکت صنایع شیمیایی بوشهر از طریق تنهاسایت فروش رسمی پلی رزین فعال در زمینه رزین های پلی استر غیر اشباع و ژلکوت این افتخار را دارد تا با وجود مهندسین و متخصصین زبده، نیازهای مشتریان خود را تامین نماید. شرکت ما توانسته علاوه بر تامین بازارهای داخلی، در بازر های جهانی از جمله کشورهای خاورمیانه، آفریقای شمالی،اروپای شرقی و آسیای میانه نیز جایگاه ویژه ای داشته باشد.

پوست پولیشی کهر بوشهر

هشدار

درصورت خرید از سایتهایی که با نام صنایع شیمیایی بوشهر اقدام به فروش محصولات این شرکت می کنند شرکت صنایع شیمیایی بوشهر پاسخگونمی باشد ومسئولیت برعهده خریدار می باشد وتنها سایت پلی رزین مورد تایید مدیریت شرکت صنایع شیمیایی بوشهر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *