پوست پولیش

این محصول جهت محافظت از سطوح چوبی طراحی شده و یک پوشش بسیار ضخیم با مقاومت و سختی بالا در برابر مواد رنگزا مانند قهوه و دیگر مواد غذایی ایجاد می کند . بعد از اعمال و انجام عملیات نهایی ( پوست و پولیش ) ، براقیت فوق العاده ای ایجاد خواهد شد .از ویژگی های بارز این پوشش می توان چسبندگی عالی به سطح،سختی ، انعطاف پذیری خوب و براقیت فوق العاده را نام برد .همچنین در برابر سایش ، ترشحات نفتی ، روغن های گیاهی و حیوانی ، شرایط آب و هوایی و شرایط شیمیایی مختلف دارای مقاومت خوبی می باشد.

مشخصات فنی

حالت ظاهری: مایع شفاف

وزن مخصوص:190 کیلوگرم

امکان اعمال با ضخامت بسیار زیاد

براقیت عالی

مقاومت در برابر خراش

نکات مهم پوشش رزین پلی استر پوست وپولیش

در سال‌های اخیر نوعی پوشش با نام رزین کریستال متداول شده است که همانند شیشه شفاف و محکم است.

این پوشش پرطرفدار و محبوب به رزین پوست و پولیش معروف است. از آن جهت به آن پوست و پولیش می‌گویند که هر زمان خط یا خش بر روی آن بیفتد بایک دست سمباده نرم طلاسازی و یک دست پولیش ماشین، همانند روز اول می‌شود.

یک قانون اساسی در مورد رنگ پولیش و تمام رنگ ها وجود دارد وآن استفاده از متریال درجه برای کار درجه یک است.

1. بسیار مهم. شما نمی‌توانید یک سازه سست را به خوبی پولیش کنید. سازه سست به متریال هایی گفته می‌شود که چگالی آنها کمتر از 500 کیلوگرم در هر متر مکعب است. استثنا : ام دی اف ایرانی 700 کیلوگرم در هر مترمکعب حجم دارد ولی رنگ آن جالب نمی شود.

2. هر سازه ای که دارای زوایای کمتر از 90 درجه باشد از نظر پولیش با دستگاه امکان پولیش با محدودیت روبرو می‌شوند. در معماری ایرانی زوایا به سه سبک، تند، کند، و شل تقسیم شده اند که مد نظر این بحث زوایای باز یا همان شل هستند.

جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید:

مهندس علیرضا بیات: 09120179639

مهندس فرشته راد: 09033229935 الی 36

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *