با بدتر شدن اوضاع اقتصاد، صرفه جویی بیشتر در هزینه ها تبدیل به یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران صنایع و کارخانه های مختلف شده است. البته درست است که خرید عمده از کارخانه در کسب و کارهای بزرگ، از گذشته رایج است اما در این شرایط اقتصادی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

چرا خرید عمده رزین از کارخانه ؟

فرقی نمی کند که یک بشکه و یا صد بشکه رزین را خریداری کنید. شما می توانید این سفارش را از تولیدکننده، خرده فروش یا توزیع کننده انجام دهید.

اگر چه هر سه گزینه مزایای خاصی را شامل می شوند، اما خریدهای مستقیم کارخانه ای معمولا مزایای بیشتری نسبت به سایر موارد با واسطه دارند. خرید عمده رزین از کارخانه این شانس را به شما می دهد که بتوانید یک محصول را با هزینه بسیار کمتری تهیه کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که خرید مستقیم و عمده از کارخانه تولید رزین صنایع شیمیایی بوشهر را به دیگر روش ها ی خرید ترجیح دهید. در ادامه دلایل را برای شما بازگوخواهیم کرد:

قیمت حداقلی، اصلی ترین دلیل خرید عمده از کارخانه :

خرید کردن به صورت مستقیم از کارخانه حتی اگر به صورت عمده نیز نباشد. قیمت نهایی محصول را بسیار کاهش می دهد چون هیچ واسطه ای در میان نخواهد بود. خرده فروشان و توزیع کنندگان هزینه های زیادی دارند که آن را به قیمت نهایی رزین اضافه می کنند و همین امر هم باعث می شود قیمت خرید هربشکه رزین بالاتر رود.

احتمال خسارت در حمل و نقل کاهش پیدا می کند:

در خرید عمده از کارخانه محصول مستقیم از کارخانه صنایع شیمیایی بوشهر به محل درخواستی ارسال می شود، در حقیقت حمل و نقل یک بار اتفاق می افتد. این در حالی است که همین پروسه حمل و نقل در خرید از خرده فروشان و توزیع کنندگان تعداد دفعات بیشتری داردکه همین مورد هم احتمال خسارت به محصول در هنگام حمل و نقل را افزایش می دهد.

یک بار محصول به انبار خرده فروش می رود، این امکان وجود دارد که از آنجا یک بار به انبار دیگری فرستاده شود و بعد از خرید هم به محل در خواستی خریدار ارسال خواهد شد. پس احتمال خسارت در این حالت سه برابر می شود.

افزایش زمان استفاده در محصولاتی که تاریخ انقضا دارند:

محصولاتی مثل رزین هستند که تاریخ انقضاء دارند. در این نوع محصولات بهترین روش برای خرید، خرید عمده از کارخانه چرا که در این روش شما جدیدترین محصولات را دریافت کرده و زمان لازم برای مصرف آن زیادتر خواهد بود.

اگررزین را از واسطه ها دریافت کنید این امکان وجود دارد که زمان زیادی از خرید آنها از کارخانه گذشته باشدو زمان شما برای استفاده از آن رزین بسیار کم باشد.

به طور خلاصه خرید عمده از کارخانه مزایای بسیاری به همراه دارد که تعدادی از آنها را برای شما برشمردیم. البته امروزه این کار به صورت آنلاین نیز انجام می شود که مزیت های این روش خرید را بسیار بیشتر می کند.

سایت پلی رزین امکان خرید مستقیم وعمده رزین برند کهربوشهر از کارخانه فراهم می کند. ما در سایت پلی رزین دقیقا این مزیت ها را برای شما فراهم کرده ایم و شما می توانید خرید عمده انواع رزین پلی استر غیراشباع را به طور آنلاین از طریق این سایت انجام دهید. شما می توانید انواع مختلف محصولات پلی استر غیراشباع را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از تولیدکننده آن تهیه کنید. قبل از خرید می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار کرده و براساس نیاز خود بهترین محصول را از تولیدکننده مد نظر خود تهیه کنید.همچنین می توانید از مشاوره های تخصصی و رایگان کارشناسان فنی خبره شرکت صنایع شیمیایی بوشهر بهره مند شوید.

تماس با کارشناسان فروش شرکت صنایع شیمیایی بوشهر:

مهندس بیات: ۰۹۱۲۰۱۷۹۶۳۹

مهندس راد: ۰۹۰۳۳۲۲۹۹۳۶

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *